tisdag 13 november 2012

Flyende dagar

Herregud vad tiden springer iväg för mig! Det är helt galet vad dagarna går, inte konstigt att jag inte hinner med det jag ska.

Jag har tyvärr inga nya bilder så det får bli ett par som togs förra eller förrförra veckan. Skärpning! Jag ber om ursäkt om vi redan visat någon av bilderna, men hundar kan man ju bara inte få för mycket av:)






Fina Navy och fina Pennys rumpa:)



Nu till helgen ska det nog bli fler bilder tagna för då ska vi träffa Patrik och Stina igen och det ska som vanligt bli supertrevligt! Det är viktigt att hundarna vänjer sig vid varandra för de kommer ju umgås en del...

Och så lite update gällande valplivet.. Hundarna är hemma själva nu ett par timmar mån-torsdag (från och med igår) och än så länge så går det över förväntan. Inte en enda kisspöl när jag kommit hem, trots fri tillgång på vatten! Jag kan inte beskriva hur imponerade vi är över den lilla tjejen! Och Navy, världens bästa storebror!!! Bästa hundarna ever!

Små små små promenader är vi också ute på. Det är inte helt lätt att hålla koll på två hundar som emellanåt går på helt olika håll men för det mesta så går de så fint bredvid varandra

Jag ställde ut Navy på Växjöutställningen i början på november. Han fick denna gång nöja sig med ett Very Good, men fick i alla fall fin kritik! Han behöver musklas upp, så nu är planen att komma igång med cyklingen innan snön kommer. Måste "bara" köpa en ny cykel först... Suck!

Nu ser jag fram emot utställningen som SBHK anordnar i Moheda annandag jul. Det är alltid trevlig stämning, och det bjuds på glögg och pepparkaka och de säljer alltid så goda mackor med:) Lillan ska debutera under denna utställning och det ska bli superskoj!

Ha det så fint alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar