torsdag 17 maj 2012

Minnen

Har inte direkt något att rapportera men jag blev så sugen på att skriva några rader. Behöver dessutom finna lite inspiration till bloggtexten som ska vara med i PATOU.

Ser väldigt mycket fram emot alla helgens aktiviteter. Idag blir det ju träff med Stina och Patrik hemma hos dem, imorgon beger vi oss ner till Skåne för att träffa underbara människor. På lördag är det utställning i Hässleholm och på söndag är det valpträff hos Vi´skaly´s igen. Det var helt underbart förra året, både stämning och väder var på topp. Jag hade shorts och satt skräddare hela dagen i solskenet, och ja, jag brände mig lite om man säger så. Men vad gjorde det i sammanhanget??

Ett annat minne från träffen är när årets Vi´skaly´shund blev Baltzar, Jessicas finfina veteran. Han är helt fantastisk den hunden, och de var verkligen värda den titeln! Här kommer en bild på dem (som ni ser var det minst sagt strålande väder).
Årets Vi´skaly´shund- Baltzar (Vi´skaly´s Nordique Norton)
Spännande att se vem det blir i år! Den som väntar får se...

Nu måste jag fortsätta med efterrätten till knytiset hos Stina och gänget. Ha det fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar