måndag 14 maj 2012

Taggad till tusen!

Nu är det snart dags, snart drar utställningssäsongen igång! Vi har ju bara ställt i Malmö innan i år, och det var ingen höjdare om jag ska vara ärlig. Ett satans liv på alla hundar, Navy var helt galen på grund av löptikar och så massvis med dötid på det.

Men, nu drar utomhusutställningarna igång, och jag är lite besviken över att vi inte åkte upp till Lidköping. Kritiklapparna jag fått från SBHK visar att det var ganska många som ställde, eller har jag fel? Har inte kollat så himla noga på antalet hundar, men det kändes som att det var ett gäng...

På lördag är det utställning i Hässleholm sen ser ni nedan vilka jag vill åka på. Många av dem kommer vi att åka till för första gången (alla utom Ronneby, Växjö och Moheda), så får vi se vilka vi kommer tillbaka till.
Nu när jag ser listan så ser det ju nästan lite sjukligt ut, men det är ju så skoj att träffa alla goa hundmänniskor, och få veta vad domaren tycker om vår underbara hund.:) Jag ser ju även att det kommer att gå en jäkla massa pengar på det här i sommar, shit!

Med tanke på att vi ska ha råd och tid att renovera så kommer jag nog att få dra ner en del på den här listan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar