fredag 31 augusti 2012

Norrköping augusti 2012

Ligger ju lite efter här och jag har ju bara mig själv att skylla. Det har varit mycket jobb, renovering och så ganska många timmar på PYS hemsida på det så de timmar jag haft över har jag lagt på sambo, hund och fina vänner.

Men.. Nu kommer här i alla fall en rapport från utställningen i Norrköping som gick av stapeln för ett par helger sedan.

Vädret var till en början regnigt men det gick över en bra stund innan bedömningen, vilket vi var mycket tacksamma över.
Navy och jag tar ett varv i ringen
Stina och Drutten flyter fram
Kristina och Zago
Kristina och Zago igen
Vår fina pojke som fick både reserv-cert och reserv-cacib
Zago
Navy, Drutten och Zago i Bästa hane. Drutten 1:a, Navy 2:a och Zago 3:a. 
Annika och Snövit
Drutten på väg mot sitt andra BIR på två utställningar
Annika och Snövit på väg mot ett BIM
Hundarna gick igenom dagens insats, och pussades lite
Snövit BIM med cert och cacib och därmed ny champion. Drutten BIR med cert och cacib. 
Vi inhandlade även en jättestor fin tygbur till Navy som både han och Penny kommer att få plats i till en början. Skönt att ha en tygbur som är lätt att bära för jag kommer väl ev åka på ett par utställningar på egen hand medan den lille valpen är liten och får stanna hemma:)

Stort tack till er som var där, alltid lika skoj att träffas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar