torsdag 18 augusti 2011

Trötter

Det har varit hemskt dålig aktivitet här på bloggen ett tag nu, jag är medveten om det. Jag har inte ens lagt upp några bilder från förra utställningen och jag orkar dessvärre inte göra det nu heller. Det är faktiskt de absolut tråkigaste bilderna att fixa med, de där utställningsbilderna. Förutom de från Kalmar och Tvååker för då kändes det bara som lek, nu har det plötsligt blivit lite mer allvar i det hela....

Eftersom jag inte haft någon ork till nånting annat än hund och hushåll denna veckan så bjuder jag på lite bilder på Navy när han gör det han gör bäst- gosar!


Mina fina pojkar


Gillar denna bilden där läppen lixom korvar sig mot armstödet

Ansiktet ser helt deformerat ut

Klart man ska gosa med kuddarna också!
Navy är för övrigt inne i en trotsperiod (som i och för sig blivit lite bättre) där han totalignorerar tillsägelser, skäller på allt när han är ute i trädgården och beter sig allmänt tonårsaktigt! Sinnessjukt jobbigt för mig som dels har riktigt kasst tålamod, dels inte alls gillar tonåringar:)

Nu ska jag samla ihop mej själv och hunden och bege mig till sovrummet för lite välbehövlig sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar