onsdag 25 januari 2012

Sjukstuga

Ja, det är ju faktiskt så att man får skämmas över den dåliga uppdateringfrekvensen här inne. Ni som har tillgång till min facebook eller har träffat mig personligen den senaste tiden vet dock att jag varit sjuk i ett par veckor så det är helt enkelt anledningen till att det varit dött här inne. Jag har legat i soffan som ett kolli men nu är jag iaf uppe på benen och jobbar. Tack vara ihärdig hosta så har jag dock jätteont i revbenen så jag har diverse svårigheter att röra mig (och sova). 

Navy vet hur man slappar i soffan, jag har lärt honom allt jag kan:)
Vi har massor med bilder sedan vårt besök hos Stina, Patric, Drutten och Gösta och de hoppas jag att jag kan ha ork att fixa med i helgen! 

Annars har det inte hänt så mycket. Navy har fått sitt pass så nu är vi redo för den danska specialen i sommar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar