måndag 20 februari 2012

Lyxlek

Det blev inga bilder i helgen för vädret var helt åt skogen. I lördags var det mulet, slask och regn hela dagen och igår var vi iväg nästan hela dagen. Vi var då nere i hembygden och lämnade min bil hos farbror bildoktorn. Navy fick då träffa en söt taxblandning vid namn Alice men hon var inte så glad för Navy, han var nog lite för stor för det gick bra när han satt eller låg ner men det var ju inte han så intresserad av:)
Mysigt med sängar i vardagsrummet (värmepannan har varit sönder (om jag missat att skriva det), så vi har sovit i vardagsrummet för där har vi kamin)

Var bara tvungen att ta en bild på grynet när han sov på altanen igår. Bilden är tagen genom smutsigt fönster så skärpan är inte den bästa...
Idag kom jag hem redan vid 16 på grund av samåkningen och hade då massor med tid i dagsljus med Navy. Det kändes superlyxigt att kunna vara ute och leka med honom efter jobbet, det var ett tag sedan jag kunde det eftersom jag annars inte är hemma förrän efter halv sex. Vi brottades, kastade pinne och jagade varandra- helt underbart!

På fredag ska vi ner till Daniel och Pernilla och det ska bli rackans skoj! Innan vi drar söderut ska jag dock binda brudbukett åt en jobbarkompis, så roligt att få hålla på med blommor igen. Och vilket förtroende va!?!

Nu blir det TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar