söndag 26 februari 2012

Tur man har bloggen

Jaha, då kom den dagen vi nästan bara väntat på, datorn har havererat! Tur att vi tagit backup på de allra flesta bilderna. De enda som inte finns undansparade är de från senaste månaden och de bästa och några till finns ju på bloggen så det är tur att jag har den:) (Update: Bilderna fanns sparade i kameran- wihooo!)

Vi har varit på Vi´skaly´s i helgen så det kommer att komma upp bilder på de gosiga valparna så snart bilderna är fixade.

Vi kom hem redan vid elva-tiden i förmiddags och tänkte vara effektiva men istället somnade vi efter lunch och sov ett par timmar. Skönt som bara den! Nu har vi dock lyckats ta igen lite av den "förlorade" tiden. Jag har diskat, tvättat två maskiner tvätt, burit in golv som inhandlades igår och så har jag moppat av all den lera som Navy drog in innan vi åkte i fredags. Nu har det tack och lov torkat upp lite ute så att det slipper se ut som kriget inne. Antar att det inte bara är vi som varit lite uppgivna över vädersituationen:)

Nu ska jag nog ta och fixa lite med bilderna medan Stoffe lagar mat. Det blir ju ett himla liv på er om bloggen inte uppdateras- det är bra att ni håller ordning på mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar