måndag 23 april 2012

Alltid är det något

Jaha, här loggar man in på bloggen så har de ändrat hela designen och upplägget. Nu är jag riktigt förvirrad kan jag tala om! Vi får väl se om jag reder ut det här.

Har jag något nytt att komma med då? Nej, jag tror faktiskt inte det.. Jo, vi har börjat använda nosgrimma på Navy under promenaderna. Jag vet att detta anses hemskt av vissa men för oss funkar det perfekt! Navy har varit jätteduktig från början och nu är promenaderna lugna och sansade istället för att han bara rusar och sliter. Navy är allt en tolerant liten herre:)

Nu sitter jag här i soffan med en riktigt god kopp Kalmar-te och kollar på Bones (en av mina favoritserier) och funderar på att ropa in hunden så att vi kan gosa lite. Han ser dock ut att sova så gott på gräsmattan så han får nog vara kvar ute en stund.

Någon bild har jag inte heller att bjuda på så jag tackar för mig och önskar er en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Va duktig han är stora gubben;) Kram påer mysungar;)

    SvaraRadera