fredag 19 oktober 2012

Fulla med energi

När jag kom hem från första heldagen på jobbet denna veckan så fick jag veta att det varit fullt ös på hundarna under hela dagen! Skönt att det är fullt ös här hemma med och inte bara på jobbet:) Nu sover de dock som grisar på golvet. Om en stund kryper de nog upp till oss i soffan, det brukar bli så.

Jag har ju varit "matteledig" denna veckan och jobbat endast fem timmar varje dag, och vilken lyx att komma hem redan kl ett och ha hela dagen tillsammans med hundarna! Nästa och nästnästa vecka ska jag jobba hemifrån på eftermiddagarna och får ju i alla fall umgås med dem.

Lite bilder från dagen



Cranky Navy!
Bounsy!
Gnabb gnabb gnabb:)


Mufflan!

2 kommentarer:

  1. Haha, Lilla Polly verkar inte feg för att kaxa med store Navy :)

    SvaraRadera
  2. Åh va jag älskar att titta på alla bilder du lägger upp..vill oxå ha:) Kramar

    SvaraRadera