torsdag 15 mars 2012

Laddad till tusen!

Nu är det äntligen snart dags att packa in oss i bilen och bege oss till "vårt ställe på landet", alltså ner till fina Vi´skaly´s. Jag är riktigt taggad inför utställningen, det ska bli sååå skoj att träffa alla fina kompisar igen.

Väskan är packad så långt det går och ska bara kompletteras med tandborste och liknande. Kakan ligger i frysen och väntar på att bli upptagen, men den får ligga där tills imorgon. Håll nu tummarna för att jag kommer att komma ihåg den!

Och sen det allra viktigaste, kameran! Det har ju varit lite dåligt med nya bilder nu ett tag, men nu är det ju då dags att fota igen:) Massor med fina hundar kommer att visa upp sig så det finns ju mycket att fota. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte komma ihåg hälften av folks/hundarnas namn så det blir nog mest bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar