torsdag 8 mars 2012

Next week

Detta har varit en lugn och stilla vecka, annat blir det nog nästa vecka.. Då ska det donas en del med renoveringen eftersom vi är iväg i helgen. Och ja, just det, den där helgaktiviteten är ju Malmöutställningen och det innebär ju att hunden ska badas, fönas (om han nu har nån päls kvar) och fixas. Sen ska väskorna och bilen packas, och detta måste ju föregås av skrivande av lista för att få med sig allt. Vad ska man ha på sig? Strumpbyxor behöver nog inhandlas... Jag har planer på att baka något med, det är alltid gott med hembakat!

Det ska bli superskoj att åka ner till Skåneland på fredag kväll. Vi har ju vår "stuga på landet" där och jag fylls alltid av ett lugn när jag kommer dit. Underbar plats med underbara människor!

På söndagen är det dags för årsmöte i PYS. Det ska bli trevligt, det är mitt första årsmöte i PYS. Förra året när det var årsmöte så var vi och hämtade Navy och vi ville bara hem med honom:) Nu känner jag mig peppad inför mötet, hoppas att det kommit massor med bra idéer till valberedningen och att vi kan samtala kring framtiden och hur vi vill att PYS ska utvecklas.

Jag har även börjat skriva på en artikel till nästa nummer av PATOU, men det får ju såklart bli en överraskning när tidningen dimper ner i era brevlådor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar