tisdag 6 mars 2012

Full fart!

Renoveringen är i full gång här hemma och medan jag och Stoffe tycker att det är superskoj så uppskattar inte Navy det alls! Han, som andra hundar, gillar rutiner och när dessa inte följs så blir han lite fundersam. Han vankar runt av och an och undrar om vi inte ska sätta oss i soffan snart, för det är faktiskt där man ska befinna sig om kvällarna. Vanligtvis så säger jag inte emot, men nu behöver man ju få lite gjort.  Emellanåt står han i dörren och blänger surt på oss, och då får jag dåligt samvete. Så fjantig man är!!

Nu när vädret är underbart så är ju han ute hela dagarna och då hinner man ju dock med en hel del så kan man ju gosa i soffan när kvällen kommer:) Nu är det ju dessutom ljust ca en timme efter det att jag kommit hem så jag hinner leka en sväng med Navy innan jag sätter igång inne.

Han ser ju dessutom till att man har att städa, det är mossa och hundhår överallt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar