torsdag 28 april 2011

Darth Robotgräsklippare

Idag när jag och Navy tog kvällsrundan så var grannens ena leksak ute, robotgräsklipparen. Ni skulle sett Navy! Han var minst sagt skeptisk till den där varelsen som brummande åkte runt på gräsmattan:) Han stelnade till och småmorrade på den, så gulligt! Den där mojängen gjorde inte så mycket nytta, det såg inte ens ut som att gräset blev kortare!

Imorgon är jag ledig för jag fyller år. 25 år! Helt sjukt! Det ska bli himla skönt att vara ledig, hoppas att jag kan koppla bort allt på jobbet. Jag ska spendera dagen med mina två älsklingar, förutom när jag ska in och brottas med alla andra på Maxi på förmiddagen. Innan dess hoppas jag dock på en lång och härlig frukost:) Eftersom Stoffe jobbar till 01 så är det ju inte riktigt läge att önska sovmorgon:) Kanske vill Navy sova länge, dagen till ära!

Nu ska jag gå in på personligalmanacka.se och beställa en kalender med Navy på:) Det blir en fin födelsedagspresent till mig själv!

Trevlig Valborgshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar