måndag 11 juli 2011

Förbättring eller bara en innerlig önskan?

Just nu känns det som om Navys klåda har lättat lite och han är inte lika blossigt rosa på insidan av öronen längre, men så blir jag rädd att jag bara inbillar mig för att jag så gärna vill att det ska vara bättre...

Jag har i samråd med Pernilla beslutat att testa Oliver´s Lamm & Havre istället för kyckling som vi hade innan (som han blev dålig i magen av). Det är snällare och mycket likt de allergifoder som finns att köpa (fast till ett mycket bättre pris). Det kan ju vara värt att testa i alla fall!

Denna veckan ska det mest förbredas inför helgen. Allt ska ju tvättas och packas så att det är klart på onsdag kväll. På torsdag efter lunch så ska hunden badas och torkas så att han är tjusig inför utställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar