måndag 5 december 2011

Aldrig är man nöjd

Ja, så har första snön kommit, MEN det är ju bara pyttelite och så är den sådär slaskig och tråkig! Jag håller tummarna för att vi får en sån där fin sagolik vit jul och vädergudarna har ju faktiskt fortfarande ett par veckor att lösa det. Navy verkar tycka att det är lite småintressant med snön, fast eftersom han inte är ett jättestort fan av att vara ute i regn så blev jag inte förvånad när jag hittade honom sovandes på altanen för en stund sedan...

Jag hann dock knäppa ett par bilder på honom när han sprang runt och jagade snöflingor. Vet inte vad det var med kameran men det är nog jag som kommit åt någon skum knapp för kvaliteten blev hopplöst dålig, men håll tillgodo för ikväll är Stoffe hemma igen och kan ställa allt till rätta:)





Inom kort kommer vi att få hem julnumret av PATOU och den extremt efterlängtade almanackan för 2012. Även om jag själv varit med och satt ihop båda delarna så är jag ändå löjligt förväntansfull, det är ju en helt annan sak att få se våra alster i tryckt form!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar