måndag 12 december 2011

Vit hund i regnet

Jag förstår inte hur Navy kan hålla sig så ren som han gör i detta hemska väder!!! Ikväll är det verkligen äkta höstrusk, jag vill ju ha drömvinter!! NU!!!

När vi var på kvällspromenad i regnet så var det en man som frågade hur länge det skulle ta att få hunden torr igen och lyckligtvis så blir han ju bara blöt på ytan. Annat är det ju när man badat dem- tack gode gud för hundfönen! Navy hatar faktiskt inte fönen så mycket längre, det hatet har han istället skyfflat över på duschen:)

Nu är det inte så länge kvar till Mohedautställningen, underbart! Jag längtar så otroligt mycket, kanske till och med mer än till självaste julen och det är inte illa för att vara jag!

På söndag ska det laddas inför jul, då är det äntligen dags att göra massvis med julgodis! Knäck, chokladkola, choklascrisp och Rocky Road är en del av de läckerheter som jag och fina brorsan Linus ska fixa. Stoffe är ansvarig för hunden och den obligatoriska kvalitetssäkringen av godiset:)

Nu är naglarna färdigmålade och ska njuta av en stooor mugg med te och be till nåt högre väsen så att jag är pigg imorgon när jag vaknar.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar