lördag 17 december 2011

En underbar dag hos Yinwoos

Ja, rubriken sammanfattar väl det hela men lite mer borde jag väl kunna få ihop efter en dag som denna:)

Vi åkte i förmiddags och kom till ett snöklätt pyrre-mansion vid 12-tiden. Navy blev välkomnad som en i familjen i samma sekund som han kom innanför dörren och vi stod som ljus och log medans vi kollade på hur glada de var. Vi var lika glada vi!

Hundarna släpptes ut i trädgården och kamerorna åkte fram direkt. På grund av vädret så är bilderna av blandad kvalitet... Jisses vad många bilder som togs, flera hundra!

























Det är alla bilder jag har att bjuda på idag men det kommer fler de kommande dagarna...

Vi hade som sagt en urtrevlig dag och Navy har haft en av sina bästa dagar någonsin -flera timmars bus med likasinnade:) Som jag skrev på Facebook innan, dagen ligger på delad förstaplats med semestern på Björnudden i somras. Man blir varm hela vägen in i skelettet när man ser hundar trivas så bra tillsammans- det sa klick!

Det ska ju samtidigt tilläggas att vi hade precis lika trevligt som hunden! Vi trivdes som fiskarna i vattnet och jag skulle med komplett lugn i hjärtat kunna lämna Navy hos dem ett par dagar om vi skulle behöva... Det är ett bra betyg:)

Nu sover Navy som en liten ängel, det har han gjort sen vi kom hem (förutom den korta låångsamma promenaden)... När Stoffe tappade sin mobilladdare i golvet nyss så lyfte Navy på huvudet, kollade med uppgivna ögon på honom och suckade för att sedan somna om.

Dags för mig också att sova snart. Ska försöka komma upp i vettig tid imorgon så jag har gott om tid på mig med allt julgodis som ska fixas med mamma och lillebror.

Ha en fortsatt toppenhelg!

1 kommentar:

  1. Oj, man blir tårögd av lycka när man ser det underbara gänget! Att dom hade underbart kul går man ju knappast miste om !

    SvaraRadera