onsdag 4 maj 2011

Kalashelg

Då jag fyllde 25 i fredags så bjöd helgen på två släktkalas. Fest med alla vännerna får jag försöka dra ihop i sommaren för man får plats mer mer folk om man kan vara ute och äta och så vidare.

Daniel var ju här med Saki så Navy och han hade lajbans. Med jämna mellanrum fick en av dem vara i buren för att de skulle kunna varva ner och sova för det hanns lixom inte med annars:)

Jag har inte så mycket mer att skriva så jag bjuder på lite bilder.. Har jag berättat om valpkursen förresten? Var ju på teoripasset förra veckan och imorgon ska jag och Navy dit tillsammans för första gången. Det ska bli så spännande att se hur han beter sig med de andra hundarna. Det är två Jack Russels, en Berner Sennen, en Shi Tzu, en Alaskan Malamut och så en Pinscher. Rolig blandning! De får inte hälsa på varandra under kursen och speciellt det ska bli intressant att se. Antar att det inte bara är Navy som vill hälsa på andra hundar i denna åldern.



Det ser värre ut än vad det är...lovar
 



Det är jobbigt med kalas...

1 kommentar: