tisdag 31 maj 2011

Långledigt!

Äntligen är långledigheten här! Jag ska i och för sig jobba hemifrån på fredag, men förhoppningsvis så är kunderna lediga och låter bli att ringa eller mejla mig. Då blir det ju faktiskt långledigt och jag får betalt för att finnas tillgänglig.

Idag har vi haft jättefint väder, soligt och varmt. Hemma var det 26 grader inomhus när jag kom hem, puh! Stackars Navy, som inte ville ligga ute trots att det var svalare där och dessutom fläktade! När klockan var åtta ville han gå ut på promenad och jag tog ett snabbt beslut om att en tur till sjön vore lämpligt. Så vi gick dit och Navy plaskade runt lite och verkade betydligt mer bekväm i vattnet än tidigare. Han får alltid enorma lyckorus när han kommit upp ur vattnet, han lixom bara studsar runt:)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag diskade och tvättade lite innan så att jag ska ha mer tid att njuta imorgon. Stoffe är ju hemma till 13.30-tiden så jag tänkte köpa frallor på morgonen och är det riktigt fint så kan man ju sitta och äta frukost på altanen.

Här kommer ett par bilder

Navy signalerar att han behöver gå ut genom en ganska makaber gest (hängning)

Pinnbenen beror på badet

Strumpor och PET-flaskor är det absolut bästa som finns!

"Jaha, och där ligger du..."


 Trevlig långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar