onsdag 9 mars 2011

Ibland får man skämmas

Vi har en sån duktig kille här hemma men när inte vi gör det vi ska så är det ju inte så lätt. I natt var jag nog lite svårväckt och vaknar till slut när Navy tröttnar och går in i sin bur och kissar där. Medans jag tar mig ur sängen så går han ut i köket och kissar där med... Tar ut honom och då bajsar han direkt. Stackarn, han måste varit dundernödig och tröga matte som inte vaknar. Jag är helt säker på att han sagt till mig men att jag inte vaknat, jag sover nämligen hårt! Jag fick skämmas ordentligt, men det kändes lite bättre när jag ändå blev överöst med pussar:) Stoffe hade somnat på soffan medans Navy sov idag och då hade inte heller han vaknat i tid så detta var summeringsvis skammens dag. Nu tar vi nya tag!

Idag har det ösregnat här och Stoffe sa att Navy inte var helt nöjd med det:) Det är mysigare när det är sol ute... Är det uppehåll imorgon så ska jag och Navy busa i trädgården, det är roligt!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga upp pläden som blev nerkissad inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar