torsdag 3 mars 2011

Långa dagar

Varför går dagarna så fruktansvärt sakta? Fram tills vi hämtar Navy ska tiden rusa förbi men sen måste den sakta ner igen för annars är han ju stor innan jag hinner blinka.

Än så länge är jag ganska lugn men med tanke på hur jag brukar oroa mig för allt så misstänker jag att verkligheten kommer att krypa närmre imorgon. Ska gå tidigare från jobbet imorgon för att få lite extra tid, tur att man har så snälla jobbarkompisar!


Många på jobbet har dock sagt: "jaha, ska ni ha en tik nu istället" NEJ! HAN HETER NAVY SOM I COOOOOOLA NAVY SEAL´S FATTAR NI VÄL tänker jag då, men sen förklarar jag det artigt istället för att få ett utbrott. *Stolt*

Är det såhär en förälder känner om de klätt sin dotter i grönt och alla tanter säger "vad heter han?" Bah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar