tisdag 29 mars 2011

Trist väder

Usch, vilket tråkväder det är ute! Imorse började jag dagen med att försova mig och när jag väl var på väg till jobbet så började det snöa! Fy fasen vad trist! Jag tycker att det ska bli sol och massor med plusgrader..NU!

Navy och jag har i alla fall varit ute och lekt ett par rundor trots rusket. Det ska bli skönt sen när han är stor nog att man kan gå ut på ordentliga promenader, då kan man ju hålla värmen:) Nu får man springa sig varm på tomten och med min ansträngningsastma så blir det lätt lite kämpigt.

Längtar som en tok till fredag med för då ska vi ner till Skånefamiljen! Vi ska få leka med våra kompisar och Navy ska få leka med Tove och resten av de små ligisterna. Antagligen ingen mening att bada innan man åker ner dit:)

Nu blir det lite slöande i soffan medans Navy käkar ben.

Trevlig eftermiddag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar